تجمع و تظاهرات دانشجویی

ششمین هفته اعتراض دانشگاه آزاد: دانشجویان تهران مرکز تجمع سکوت برگزار کردند

دانشگاه آزاد اسلامی

امروز دانشجویان تهران مرکز طبق روال سه شنبه های گذشته تجمع اعتراضی برگزار کردند.  

به گزارش خبرنامه امیرکیبر دانشجویان با پایان یافتن کلاس های نوبت صبح در صحن دانشکده فنی جمع شدند.  و به صورت مسالمت آمیز  تجمع سکوت کردند و به صورتی  به مدتی  سکوت مطلق در دانشکده فنی تهران مرکز حاکم شده بود ماموران لباس شخصی سراسیمه به فلیم برداری از دانشجویان  پرداختند.

گفتنی است از هفته های قبل نیروهای امینتی با مستقر شدن در دفتر حراست و دفتر فرهنگ به شناسایی دانشجویان معترض پرداختند. همکاری مسئولین دانشگاه آزاد تهران مرکز با نیروهای امنیتی در حدی است که نیروهای نظامی همه روزه به دانشگاه رفت و آمد علنی دارند و با همکاری رییس حراست به بازجویی از دانشجویان در درون دانشکده فنی می پردازند.

همچنین امروز بیانیه هایی در حمایت از دانشجویان تعلیقی در این واحد دانشگاه آزاد پخش شد که با استقبال شدید دانشجویان روبرو شد. در این بیانیه ها ذکر شده است که تا پایان یافتن  فشار بر دانشجویان، هر سه شنبه تجمع اعتراضی برگزار خواهد شد.

تجمع دانشجویان دانشگاه‌ آزاد واحد تهران‌ جنوب

امروز همچنین در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب نیز تجمع اعتراضی برگزار شد.

این تجمع دومین تجمع اعتراضی پی در پی دانشجویان دانشگاه تهران جنوب است که با حضور در دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان این واحد دانشگاه آزاد در تجمع امروز خود شعارهایی مانند «دانشجو دستگیر بشه، دانشگاه تعطیل می شه»، «یاحسین، میرحسین»، «یا مهدی، شیخ مهدی» ، «مرگ بر دیکتاتور»، «کروبی دستگیر بشه، ایران قیامت میشه» سر داده و سرودهای «یاردبستانی»، «محمود قاتل» و «ای ایران» خواندند.

ماموران لباس شخصی و حراست این دانشگاه با حضور در تجمع به تهدید و ارعاب دانشجویان پرداختند.

این تجمع در حالی صورت گرفت از آغاز سال تحصیلی جاری تجمعات اعتراضی گسترده ای در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد برگزار شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا