بیانیه‌ها و پیام‌هافراخوان‌ها

شعار نویسی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طوسی بر علیه دیکتاتور

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

با انتشار خبر حضور صفارهرندی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از روز گذشته، دانشجویان این دانشگاه از ساعاتی پیش از حضور صفارهرندی وزیر پیشین ارشاد در نقاط مختلف دانشگاه شعارنویسی کردند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر حضور صفارهرندی نیز با اعتراض گسترده دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر همراه شد که در نتیجه سخنرانی وی در این دانشگاه نیمه تمام مانده و وی مجبور به ترک دانشگاه شد. (متن گزارش اعتراض امروز دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر به صفارهرندی)

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در شعارنویسی های روز گذشته و امروز خود، حمایتشان را از میرحسین موسوی و مهدی کروبی مجدداً اعلام کردند.

دانشگاه خواجه نصیر از ابتدای سال تحصیلی جاری بارهای صحنه اعتراض دانشجویان به وقایع پس از انتخابات بوده است. دانشجویان این دانشگاه در اولین روزهای سال تحصیلی جاری دست به اعتصاب غذا زدند و پی از این نیز در چندین نوبت اعتراضات خود را به شکل‌های متفاوتی نشان دادند.

طی ۲ هفته اخیر در دانشگاه‌های دیگر کشور همچون دانشگاه‌های علم و صنعت، تربیت معلم، واحدهای مختلف دانشگاه آزاد، دانشگاه شیراز، قزوین و … شعارنویسی هایی بر علیه کودتا و دیکتاتوری انجام شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا