تجمع و تظاهرات دانشجویی

اعتراض به دولت کودتا به دانشگاه آزاد رودهن رسید

دانشگاه آزاد اسلامی (واحد رودهن)

دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن  در آستانه  ۱۳ آبان امروز دوشنبه ۱۱ آبان  تجمع  در اعتراض به تقلب به انتخابات و دولت کودتا انجام دادند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن در سلف دانشکده حسابداری این دانشگاه با شعارهای «یا حسین میرحسین»، «کروبی با غیرت حمایت می کنیم» تجمع اعتراضی خود را آغاز کردند. این دانشجویان سپس با دست زدن های ممتد از سلف خارج شده و در حیاط دانشگاه حضور پیدا می کنند و با نماد های سبز  خواستار پیوستن دانشجویان دیگر شدند.  تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن با شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «دانشجو باغیرت ۱۳ آبان شده بیا به ما بپیوند»، «کروبی زنده باد موسوی پاینده باد» ادامه یافت.

در این تجمع حدود ۴۰۰ تن از دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن  حضور داشتند. بیست نفر  نیروهای  شبه نظامی بسیج  که از این تجمع غافل گیر شده بودند در گوشه ای نظاره گر بودند. این تجمع بعد از ۴۵ دقیقه با شروع کلاس های بعد از ظهر بدون هیچ درگیری به پایان رسید.

قابل ذکر است  دانشگاه آزاد رودهن بعد از دانشگاه آزاد تهران مرکز، تهران جنوب، کرج، شهرکرد پنجمین دانشگاه آزاد کشور است که دست خوش اعتراضات گسترده دانشجویی می شود.

با گذشت تنها ۵ هفته از سال تحصیلی ۵ تجمع بزرگ علیه دولت کودتا در روزهای سه شنبه در   دانشگاه آزاد برگزار شده است.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان دانشگاه آزاد تهران مرکز به دلیل اعتراض های گسترده با ۴۱ ترم تعلیق روبرو شدند.

شنیده ها حکایت از آن دارد دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد قصد دارند اعتراضات خود را علیه وضعیت موجود محدودیت ایجاد شده در سه شنبه هر هفته ادامه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا